سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
آموزش نصب ویندوز
 
 
خود پسندیدن آدمى ، یکى از حسودان خرد اوست . [نهج البلاغه] 
»» ارسال عکس به اینترنت:

برای اینکه عکسهای خود را در اینترنت بصورت آنلاین در اختیار داشته باشید. ابتدا باید فضائی روی اینترنت داشته باشید تا بتوانید عکسهای خودتان را در آن فضا قرار دهید. در اینترنت سایت های زیادی وجود دارد که فضای رایگان در اختیار شما می گذارند. شما میتوانید عکسهای خود را روی این فضای رایگان قرار داده و سپس به روشی که گفته شد، عکس را در وبلاگ خود قرار دهید. تعدادی از این سایتها را اینجا معرفی می کنم:

http://www.villagephotos.com
http://www.netfirms.com
http://www.50megs.com

تعداد این سایتها بسیار زیاد است. البته بعضی از سایت های رایگان، اجازه نمیدهند عکسی را که آنجا فرستاده اید، در وبلاگتان قرار دهید. در این میان سایتی که فقط اختصاص به عکس دارد و کارائی بیشتری نیز نسبت به بقیه دارد، سایت http://www.villagephotos.com است. من در ادامه روش کار این سایت را توضیح میدهم.
ابتدا وارد سایت http://www.villagephotos.com/ شوید. برای ثبت نام در سایت روی لینک
Signup for free  کلیک کنید. دراین صفحه یک نام و یک پاسورد برای خود انتخاب کنید و ایمیل خودتان را هم وارد کنید و سپس دکمه Signup now را کلیک کنید.  نام و پسورد شما به ایمیل تان ارسال می شود. اکنون هربار که به این سایت بروید، با وارد کردن نام و پسورد خود میتوانید وارد فضای که به شما اختصاص داده شده است شوید. اکنون روی لینک Photos در پائین صفحه کلیک کنید. اگر قبلا عکسی ارسال کرده باشید، اینجا میتوانید آن را ببینید. برای روان کنید عکس روی لینک Upload new images کلیک کنید. در این صفحه شما میتوانید هر بار دوعکس را روان کنید کنید. برای ارسال عکس روی دکمه Browse کلیک کرده، عکس مورد نظرتان را از روی هارد انتخاب کنید و open را کلیک کنید. سپس دکمه upload را کلیک کنید. حالا با کلیک روی لینک continue به صفحه عکسها برگردید. با کلیک روی لینک Copy URL to Clipboard در زیر هر عکس، آدرس عکس را در حافظه کپی کنید. حالا به صفحه یادداشتها در وبلاگتان بروید. در مکان مناسب کلیک کنید. سپس روی گزینه insert image کلیک کنید و آدرس کپی شده را در کادر (آدرس تصویر) paste کنید. سپس دکمه قبول را کلیک کنید. با این کار عکس مورد نظر به یادداشتتان اضافه می شود.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی اصغر عبادی ( یکشنبه 87/3/12 :: ساعت 11:1 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت
میزبان مارکت
کسب درآمد برای وب مسترها
آموزش نصب ویندوز xp
نصب ویندوز از بوت
ارسال عکس به اینترنت:
حذف و اضافه عباراتی به منوی Send To
هنگ کردن ویندوز
مسدود کردن آدرسهایی که نمی خواهیم از جانب آنها ایمیلی برسد
Defragmente
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 77379