سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
آموزش نصب ویندوز
 
 
نگاهداری دین، ثمره معرفت و اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام] 
»» نصب ویندوز از بوت

برای این که ویندوز را از اول نصب کنید باید یک cd بوت داشته باشید هنگامی که سیستم را روشن میکنید کلید delete را نگه دارید و وارد تنظیمات setup شوید.اکثر mother board های جدید در همان بالا منوی boot‌را دارند که شما با زدن کلید های چپ و راست میتوانید وارد ان شوید و بوت اول خود را cdrom انتخاب کنید.باید روی ان enter‌ زده و cdrom ‌را انتخاب کنید.سپس روی exit رفته و save and exit‌ یا  چیزی شبیه به این را بیاد انتخاب کنید که تنظیمات شما را زخیره کند.حال هنگام روشن کردن سیستم اگر cd بوت در سیستم باشد میتوانید از ان استفاده کنید.بعد از این که cd  بوت شد و هنگامی که گفته میشود press any key .......... دکمه ای را بزنید تا وارد مراحل نصب ویندوز شوید.

 منتظر بمانید تا ویندوز مراحل نصب را طی کند بعد از این که به متنی که حاوی توضیحات مایکروسافت و نوعی قرارداد با شما میباشد رسیدید.روی F8 کلیک کنید تا تائید شود.

 در قسمت بعد چنانچه شما قبلا ویندوزی داشته باشید از شما خواهد شد که میخواهید روی همان ویندوز نصب شود یا انتخاب با شما باشد. با زدن دکمه R میتوانید روی همان ویندوز نصب کنید و با زدن دکمهEsc‌ انتخاب درایو ظاهر خواهد شد.پیشنهاد ما Esc‌میباشد.

 اگر Esc‌را زده باشید این قسمت یعنی قسمت انتخاب درایو ظاهرمی شود. میتوانید درایو مورد نظر را انتخاب کنید همچنین با زدن دکمه D‌میتوانید درایو را پاک کنید تا بعدا تبدیل به درایو جدید یا تبدیل به دو یا چند درایو کنید. بعد از این که D را بزنید دوباره دکمه L‌رابزنید حال درایو پاک شده.میتوانید درایو پاک شده را انتخاب و با زدن دکمهC‌ان را دوباره بسازید.وقتی ان را میسازید میتوانید هجم ان را تایین کنید .مثلا اگر میخواهید درایو را تبدیل به دو درایو کنید.باید هجم فعلی را تبدیل به 2 کرده و Enter کنید.حال دو درایو جدید خواهید داشت.البته برای عوض کردن یا تقسیم حجم درایو میتوانید از Partition Magic هم استفاده کنید که اموزش ان در بخش اموزش گذاشته شده.یا این که برای ساخت پارتیشن های خود باید Fdisk‌را بلد باشید که ان هم در بخش اموزش یاد داده شده است. به حر حال با انتخاب درایو مورد نظر خود میتوانید وارد قسمت بعد شوید.

 در اینجا میتوانید انتخاب کنید که فرمت درایو شما چه باشد FAT یا NTFS‌تفاوت این دو را در اینجا ببینید و انتخاب کنید.بهتر است گزینه هایی که جلوی ان کلمه Quick‌ نوشته شده را انتخاب نکنید زیرا فرمت کامل مناسب تر است. بعد از این که مراحل را رد کردید ویندوز فرمت انتخابی شما را اغاز کرده و سپس فایلهای مورد نیاز را کپی میکند. سپس سیستم restart خواهد شد.

 بعد از این که سیتم restart شد کاملا صبر کنید تا ویندوز مراحل نصب را ادامه دهد اگر به پنجره وارد کردن کد ویندوز رسیدید کدی که در کیس ویندوز یا در فایلی متنی با نام serial یا cd key قرار دارد وارد کنید.این پنجره بستگی به تنظیمات شما ممکن است در این قسمت یا در قسمتهای بعد ظاهر شود.

 در اینجا زبان  خود را انتخاب میکنید .برای این که امکان تایپ فارسی داشته باشید روی customize‌کلیک کرده و تب language را انتخاب کنید سپس هر دو تیک را علامت بزنید و apply را بزنید تا فایلهای مربوط نصب شوند بعد در قسمت details روی add کلیک کرده و فارسی را اضافه کنید. رو دکمه ok زده و next‌کنید

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی اصغر عبادی ( یکشنبه 87/3/12 :: ساعت 11:21 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت
میزبان مارکت
کسب درآمد برای وب مسترها
آموزش نصب ویندوز xp
نصب ویندوز از بوت
ارسال عکس به اینترنت:
حذف و اضافه عباراتی به منوی Send To
هنگ کردن ویندوز
مسدود کردن آدرسهایی که نمی خواهیم از جانب آنها ایمیلی برسد
Defragmente
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 77344